11/04/2016 - 09:52h

I demà al MésOsona...

 
Demà dimarts trobareu als punts habituals una nova edició de la revista MésOsona, amb les seccions habituals i les notícies dels últims dies. Entre els temes a destcar, seleccions fotogràfiques de la Fira Osona Kids, el concurs InstaOsona de la Fira de la Llavor o l'estrena de la categoria Supermotard al Circuit d'Osona (Foto: Josep M. Oliver).

Administrador   26/04/2012 - 10:42h

Mides dels anuncis de la revista Més!

Totes les mides dels mòduls dels  anuncis de la nostra revista - edició paper: Clica aquí!
Administrador   18/01/2012 - 11:55h

Fem més exemplars i anuncis més econòmics!

L’OJD-PGD és l’única dada, realment fidedigna i reconeguda professionalment, que acredita el número d’exemplars que s’imprimeixen d’una publicació. La nostra revista està auditada amb OJD. Des d'aquest gener estem distribuint 20.000 revistes cada setmana a més de 500 punts d'Osona i el Ripollès. A més a més, amb la Promoció Gener Febrer 2012 ara t'oferim descomptes especials. Truca'ns al 93 885 69 29 i te n'informarem!
Administrador   18/11/2009 - 15:36h

Vine a viure l'emoció de l'Scalextric!

 
Anunci de presentació del nou Club Slot Voltreganès i de le instal·lacions. Amb la tipografia del logotip de la mítica marca d'slots s'ha destacat com a titular el nom Scalextric. Entenem que és el principal factor que pot atreure l'atenció dels aficionats. Amb la bandera, referent de les curses automobilístiques, es transmet l'emoció que també pots viure en les curses d'slots.

   18/11/2009 - 11:27h

Campanya de Nadal de l'administració de loteria l'Às de Trèbols

 
Amb aquesta campanya es busquem un format gràfic original basat en la fotografia de l'ull que mira 'a través' del mateix paper esparrecat de l'anunci. Aquest anunci, publicat a la revista gratuïta MésOsona sintetitza el tipus de creativitat i disseny que intentem fer des de MésComunicació: notori, impactant i directe.
 

   18/11/2009 - 11:18h

Nova botiga esotèrica a Vic

 
Aquesta campanya s'articula en una primera onada d'anuncis de creació d'expectativa utilitzant la imatge clara i directa de la clau obrint una porta antiga. S'utilitza com a referent clar i directe d'obertura i també contextualitza l'esoterisme amb una foto amb un toc de misteri. En propers anuncis s'inclourà més informació de referència com adreça, tels... i sobre els serveis del nou centre esotèric.

   20/10/2009 - 10:39h

Horizzontalcomercialitza un nòrdic de primera marca a només 9,99 euros

 
La cadena de matalasseries Horizzontal llança aquesta tardor una agosarada campanya de tèxtil confort per als equips de descans centrada en una oferta estelar: una nòrdic de marca Pikolin a només 9,99 euros. Pikolin Home és la marca amb que el primer fabricant d'equips de descans del país comercialitza tota la gamma de roba complementària per als equips de descans http://www.pikolinhome.com/
 

 

Administrador   02/09/2009 - 11:30h

Campanya d'estiu de Katakrak

 
 
La companyia Katakrak ens va encarregar la creació d'un format per a ser enviat per correu electrònic als ajuntaments de tot Catalunya. La campanya havia de tenir incidència durant el mes de juliol per incentivar les contractacions dels mesos de juliol, agost i setembre.

Administrador   22/07/2009 - 11:31h

Pdcat, desenvolupament integral de la marca i de la comunicació

 
El client, en aquesta cas l'associació EspaiCat, ens va fer l'encàrrec de desenvolupar una marca per la nova iniciativa pdcat, els punxadiscos catalans. Vàrem treballar buscant un desenvolupament gràfic corporatiu contundent que sintetitzés tres conceptes clars: música, gresca i catalanitat. Es va triar la forma rodona com a referent històric dels suports musicals (discos, cds, dvds...) amb una tipografia tècnica i la pinzellada de les 4 barres a la part superior. Cliqueu per veure més informació de les aplicacions gràfiques i de la campanya de llançament


Administrador   14/07/2009 - 13:55h

L'equip del MésOsona, ara també és MésComunicació

Ja fa temps que des de l'empresa editora del MésOsona hem començat a desenvolupar altres projectes de comunicació a més a més de l'edició de la nostra revista i la gestió del nostre web mesosona.cat.
A partir d'ara anirem publicant les feines que fem en aquesta nova secció que porta per títol la marca amb que signem aquests projectes externs: MésComunicació. Si penseu que podem ser-vos útlis amb alguna alguna necessitat concreta de comunicació estem a la vostra disposció per parlar-ne.
 


La primera feina amb que encetem aquesta secció és l'acció de dinamització duta a terme per encàrrec de l'UCRE, la Unió de Comerciants del RemeiEstadi. Cliqueu sobre el titular o a 'llegir més' per veure tota la informació sobre aquesta campanya.
 


Pàgina 2 de 1
< Anterior 

Llistat guia MésComunicació

Destacats

CLASSIFICATS
807 39 90 10 -

Galeries de fotos

Últims 10 comentaris


MésOsona c. Ramon Soler, 4. Habitat Catalunya, Edifici Barcelona. Baixos. 08500 VIC Tel 93 885 6929 Membre de l’Associació Catalana de Premsa Gratuïta. Publicació controlada per OJD.