A les tardes, els nens i nenes participen en Espais intercicle, on es barregen alumnes d'I3, I4 i I5 amb propostes diverses pensades a cada aula amb objectius diferents. D'aquesta manera es treballa la responsabilitat, es reforcen els aprenentatges, es creen vincles, es desenvolupen les habilitats socials, es fomenta la cooperació i empatia, s’estimula el llenguatge i es desenvolupa el sentit crític.
A partir de les 17 h, es duu a terme l'English Snack a càrrec d’una tutora, la mestra especialista en anglès i/o de l'auxiliar de conversa nadiua. Es tracta d’una immersió en anglès mitjançant jocs, cançons i activitats lúdiques, que s'allarga fins a les 18 h per a les famílies que ho necessiten.
Cada grup classe té dues tutores que els acompanyen els infants cada dia de 8 a 18 durant els tres anys de l’etapa. Comptar amb aquests dos referents estables al llarg dels tres anys permet fer un seguiment continu, facilita conèixer a fons a cada infant per acompanyar-lo en les seves necessitats i, el més important, afavoreix la creació d’un vincle de confiança.
Aquest projecte innovador posa el focus en la relació constant entre les mestres tutores referents i l'alumnat i s’adapta les necessitats actuals de les famílies sense que això suposi un cost afegit a les famílies a l’hora d’utilitzar el servei matinal, el servei de menjador o la proposta extraescolar.